Solenergi

Idag har jag sån energi, känns härligt! Måste vara solen.

<- Hittade en ganska rolig pryl att sätta på bloggen. En bebisräknare! Fast jag vet inte riktigt hur den hamnade, får nog ta hjälp av syster. När man väl börjar kolla på alla mammasidor finns det hur mycket som helst. Jag blir snurrig! Så jag tittar inte så mycket mer.
Jag får ta det sen, nu är det så mycket annat som ska hinnas med.

Idag ska vi med några lass till tippen, både från lägenheten och från huset. Rensade ordentligt i hallen och i vissa garderober nu när cisse var iväg. Jag blev lite rastlös hemma och målade om hallen 2 ggr i måndags. Så nu är den vit, -ljust stort och fint blev det. Jag har köpt nya förvaringsbackar (behövdes, för när jag hade räknat till att vi har 33 kepsar slutade jag räkna och insåg att jag behövde förvaring)
Måste ta en kväll till att rensa ut bland alla kläder också. Nu kan man ju lägga undan lite, fram tills efter sommaren iallafall.

Är nöjd med min sista klippning! Har varit väldigt mörk sen nyår, (röd-lila). Och med en riktigt tråkig utväxt. Så sist fick jag fina slingor och så nu är det mer brun-röd-guld.. (?)
Ska dit innan påsk igen, måste vara fin på Hjärties fest! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket kul pryl. Lovar dig att dagarna går superfort:)

2010-03-07 @ 20:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0