Schlagerlördag

Skönt med helg även om vi inte ska göra så mycket mer än att vara i huset. Kanske att vi orkar umgås med någon ikväll till Schlagerfestivalen. Jag brukar somna till röstningen..
När Cisse slutat ska vi köra till Kristianstad och kolla på vår ev nya bil. Det är så tungt att köra den gamla pickupen nu, ingen servo..
Cisse och Duckan flytspacklade golvet på lilltoan igår. Det såg jättefint ut. De är duktiga de där två! Jag var i sjöbo och hämtade sand. Pappa har fått hem 18 ton, vi ska börja putsa väggarna snart och då går det åt lite sand. Men vi har ingen plats att lägga den vid huset så vi får hämta då och då i sjöbo.
När jag ändå var där passade jag på att följa med mamma och Eddie i skogen. Lagom till ösregnet på vägen tillbaka ;)


Mycket sand blir det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0