Nytt kapitel

Jag trodde ju att det kanske var tänder som låg och tryckte.. Men min lille kille var nog bara hungrig. Verkar som om det börjar ta slut på mat. Var på BVC igår och mätte och vägde. 7050g och 65cm, så han hade inte gått upp riktigt så mycket som han brukar. Och igår natt vaknade han, åt men var fortfarande vaken, annars brukar han bara äta och somna direkt. Sen vaknade han 05.20, fick mat men var fortfarande inte helt nöjd. Tänkte att jag får väl ge lite ersättning då, och då tog han allt i ett svep. Sen blev han nöjd. Inatt var det som vanligt. Skönt, för man vill inte få strul nu när han sovit så bra på nätterna sen vi kom hem från BB.
Jag ammade imorse men sen fick han mer flaska. Andra frukosten åt han först 100ml ersättning sen på båda brösten och ville forfarande ha mat så då fick han 100ml till.. Så nu får jag ge honom nästan 200ml varje mål. Hungrig kille, han äter väl ikapp sig.. Fick ut knappt 50ml när jag pumpade så nu börjar det väl sina. Så det positiva med ersättingen är ju att man helt plötsligt har koll på hur mycket han äter!
Sen är det dags att börja smaka på mat nu, det ska bli spännande. Denna vecka blir det potatis.


Kommentarer
Postat av: Jane

Åååå fina lille Miller =) Jättefin i håret med,hihi..

2010-11-17 @ 21:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0