Stud

Nu har jag jobbat vad jag ska för denna veckan. Idag har vi bara jobbat praktiskt. Fick klart en 6:a och en fyra leds bro i ÖK. Skönt att ha kommit en bit med porslisbränningen. Under tiden jag jobbar med porslinsdelen blir det plugg med framtandsanatomin som jag förhoppningsvis kan certifiera mig i senast den 15 november. (är redan klar med anatomin för de bakre tänderna) Jag kan ju det praktiska men nu ska man ju sätta ord och förklara i ord det man gör. Och på engelska dessutom!

Miller har varit med, det har gått bra. Han var lite kinkig sen när vi kom hem, tycker väl att mami jobbar för mycket. Men nu sover han så gott. Han har sovit från ca 20:00 till halv 6, 3 dagar i rad nu, hoppas vi kan hålla det så! Skönt att vara ledig imorgon, det tar lite på krafterna med så långa dagar fulla med information.

Imorgon kommer Isa hem, ska bli så roligt att träffa henne. Det är längesen nu och Miller har blivit så stor sen hon träffade honom sist. Det är minuset när man bor långt ifrån varandra. Men nu ska hon vara hemma en hel vecka så då får vi passa på att mysa ordentligt!

Bjuder på en Miller-tränar-bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0