Tandsprickning ?

Igår och idag har jag jobbat. Miller har varit med såklart. Tror att det är tänder på gång för han äter maniskt på sina små händer, allt han kan få in i munnen och så är han lite småsur, men jag tycker ändå att det är lite tidigt för det. Han är ju bara 3,5 månad.. En ny bitring fick han av mormor igår, den var god.
Han var lite gnällig igår eftermiddag, men idag har han varit som vanligt. Fast så sov han också från 22 igår tills jag väkte honom kl 6 imorse.
Det har hänt mycket bara den senaste veckan. Han grejar och vill bara sitta upp hela tiden, man får en helt ny kontakt med honom.

Papi var inne på sjukan igår också, han fick hela ögat fullt av murbruk i söndags. Tur han åkte in för det såg inte helt bra ut. Murbruk fräter visst ganska bra så han fick någon salva och idag var det redan bättre, rött förtfarande men bättre- skönt!

Nu är både Miller och jag trötta så det är skönt att vara ledig resten av veckan. Bara kvällsmaten kvar att fixa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0