Lång mättad dag

Idag har Miller upptäckt att båda hans händer sitter på honom och att man kan hålla sig själv i händerna. Och de är fortfarande lika goda att äta på. Han kan nu också använda händerna till att hålla i skedar, små leksaker och tutten.
Han somnade vid 9 igår kväll och sov till kvart i 6 imorse. Så jag hann tom duscha imorse innan han vaknade. Snart kanske vi kan få in det som rutin. Jag känner mig ju mer utvilad än nånsin ;)

Vi har varit på jobbet hela dagen. Miller har varit helt underbar, inte ett ljud från den lille killen. Jag har kunnat ta in allt i kursen så nu är man helt slut i huvudet. Så det är rätt skönt att vara ledig imorgon. På torsdag ska vi dit igen och fortsätta med det praktiska.

Imorgon ska vi till BVC, träffa de andra mammorna i föräldragruppen och prata lite. Det skulle komma en dietist och psykolog.
Sen ska vi titta på kyl/frys, cisse är ledig.

Nu är det dags att börja med maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0