Kvällsbloggning..

Nu har lille plutten somnat.
Idag har han smakat potatis, mango och katrinplommonpure. Och han tycker att allt smakar gott. Vill bara ha mer och blir skitsur när det är slut. Igår blev han 4 månader och det har hänt enormt mycket bara de sista två veckorna. Det är en aktiv liten krabat (vem kunne tro annat..)

Helgen som var tillbringade vi i Jönköping. Vi körde upp i fredags, då det för övrigt var värsta snöstormen.. Tog nästan 4 timmar att komma fram.
På lördagen var vi med Anna och Gustav på stan. Köpte en vit vinteroverall till Miller och så blev det givetvis fika. Vi pratade och pratade så att vi nästan missade att köpa present till Björn. På kvällen var vi hos Björn och Marica och firade gamligen som fyllde 30. Det var trevligt, Miller var hemma hos farmor Stina. När vi kom hem vid halv 2 undrade vi hur det hade gått.. Jag har haft så tråkigt, han har bara sovit -sa Stina. Duktigt tyckte mami!
I söndags åkte jag och Miller till mina kusiner (en del av dem iallafall) för lite cussemys. Emelie fick träna på att mata.. Hon ska få en liten i maj! GRATTIS min söta cusse!!



Skulle egentligen kört hem i söndagskväll men det var så tråkigt väder och snöade mycket så vi körde i måndags morse istället. Det var bra för då fick vi en kväll till, då firade vi Ia med kaffe och glasstårta. Vi tittade på deras nya kök och badrum som har blivit så fint!


Igår var Miller och jag på öppna förskolan och träffade några av de andra mammorna, fikade och pratade lite. Det är roligt nu när barnen uppfattar varandra mer och Miller kan sitta själv, titta och vara med på ett annat sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0