Arbetsveckan är slut

Alltså jag är så stolt över min lille son. Jag tänkte att idag blir det säkert gnälligt på jobbet eftersom han skötte sig så bra igår, men nej då. Idag var han lite duktigare, inget gnäll alls. Trots att det varit en så lång dag, var på jobbet kvart i 8 till halv 6. Sen lämna vi av de andra i sjöbo och stannade en stund. Vi var inte hemma förrän halv 9. Nu sover han så gott.
Blir nog lite sovmorgon imorgon, fast jag ska vara på efterkontroll kl 10. Sen blir det nog träff med mama-maffian.

Så här har Miller spenderat sin dag:
Tog en liten lur på andra frukosten.. Skönt att man har en son som kan somna och sova var som helst, (så länge favoritfilten är med.) Hur högt och mycket vi än pratar i mun på varann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0