En dag på jobbet

Idag har jag jobbat, eller jag och Miller. Ska försöka bli klar med mina PTC kurser på jobbet och så är det skönt att ha något att göra. Det är svårt att bara gå hemma när man är van att jobba 150%.. Miller har varit med hela dagen. Han skötte sig exemplariskt. Visste inte vad jag hade att vänta i morse. Gick upp 5:50, gjorde mig i ordning, packade in Miller som sov i sin pyjamas i björndräkten och körde halv 7. Hämtade resten i Sjöbo och sen till Malmö. Han sov ända till 9, sen bytte vi blöja, han fick på sig kläder och åt. Sen satt han med och kollade. Åt och sov. Han åt, vi gick på middag, han sov. Vaknade, tittade, åt och sen var vi på väg hem. Han är så duktig vår lille kille!
Hoppas på en lika bra dag på jobbet imorgon.

På fredag är vi lediga men sen är dags på måndag igen! Ska bli roligt, då ska vi börja med porslinskursen. Och det är = mer praktiska övningar. Det blir bra att komplettera med det man redan kan. Alltid något att snappa upp!



Kommentarer
Postat av: Kirsi- mamma till Alex och lillebror Wiggo

Aw tack för kommentaren :). Här har vi en liten sötnöt på bilden lik mamma <3

Så du har börjat jobba lite, gör du tänder också eller sitter du med papper osv? nyfiken hehe



Ha det toppen. Kramar

2010-10-28 @ 08:42:50
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Marie

Men åhhhh vilken goding. Han måste ju charma precis alla. Var ska detta sluta?????Var rädda om er.

Kramar från Leksand

2010-10-28 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0