God natt = God morgon

Igår var jag på efterkontrollen. Sen åkte vi hem till Ronja och Melker. Jean och Moa var också där. Jean och jag traskade en lång runda och passade på att köpa lite fika. Gick hem till mig, pratade och fikade lite. Miller och Moa låg och snackade på golvet. 

På kvällen hade lilla familjen fredagsmys.
Vi tittade på idol och sen drack vi lite folköl och gjorde en resa tillbaka till 90 talet på spotify. Underbar musik som förknippas med många minnen. Miller sov genom hela dunka-dunkat. Han somnade vid 22 sen har han sovit HELA natten, ända till kl 7:45.

Cisse jobbar till 12 idag. Miller och jag ska snart gå bort till huset, morfar kommer så vi ska fixa lite med en bjälke innan vi kan fortsätta med golvet ut i vardagsrummet. Idag står nog lite målning i blivande köket på schemat för
KÖKET ÄR KLART FÖR LEVERANS!!
Ja.. ni har läst rätt! Det kommer troligtvis v 46 om vi inte hämtar det själva. De ringde nämligen i tisdags och undrade om de kunde komma med det i torsdags. Men det gick inte för jag jobbade ju då. Plus att vi har lite till att fixa innan vi kan sätta upp det..

På måndag är det dags för jobb igen, får se om Miller ska följa med. Mormor är ledig så han kanske ska vara där hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0