Lite tid över..

Jag vet att jag har varit lite kass på det här med uppdatering. Bara det att man prioriterar inte det så mycket kanske. Och så har vi så dålig täckning på bredbandet så man får sitta på balkongen. Nu är det mörkt på kvällarna och dessutom ganska kallt! Fast just nu är det varmt och sol! Men det har varit en kall natt, cisse fick skrapa rutor i morse.

Det har varit en mycket bra natt! Miller somnade 9 igår och vaknade inte förrän efter 8 i morse. Han åt iofs vid halv fem men det är så lätt att somna om. Igår var vi på öppna förskolan, hade dock missat att det var gudtjänst först.. (!) Som man snällt fick sitta med på. Vi åt lite frukost sen gick vi en lång promenad med Jenny och Jean. Och avslutade med fika i våran trädgård. En bra heldag!

På fredag kommer Stina och hälsar på för på lördag ska vi åka och se Björn Skifs! Det blir roligt, och Miller ska vara själv hos mormor och morfar.

Nästa vecka ska Miller få första vacc sprutan. Och så ska vi väl väga och mäta. Sist vägde han 6450g och var 62,5cm. Stor kille!

Idag har vi inget planerat så vi ska nog bort till huset, tänkte att jag skulle måla innerdörrarna. Så är det ur världen.. Annars håller vi på med golvet i kök och vardagsrum. Har lite fogning och silikon kvar i badrummet innan vi kan börja flytta in möbler, dusch och toa. Jag ska beställa badkar, har äntligen hittat ett som verkar bra. Ska beställa en dörr till skafferiet också.

Tänkte att jag skulle ut och springa ikväll också. Gjorde det förra veckan och det var så skönt, iallafall efteråt. Det är skönt med träningsvärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0