Jönköpingsvecka

På juldagen åkte vi till Jönköping för att stanna en vecka och bara träffa familj och vänner, som den optimist man är tror man att man har all tid i världen.. så alla de som man skulle träffa hann man ju inte med!
Men Miller och jag var och hälsade på min cusse emelie och även en fika hos min faster Gunilla och Leif. De är så himla mysiga! Jag har världens bästa faster!
Men lite hann vi med, tex pulkarace i familjen Boleys hästhage, fikor hos Anna, Andreas, kusinerna Hanna och Gustav, fika hos Ia och johan, kusinerna Alva, Ellen och Emma. Kalkonmiddag med alla familjemedlemmar hos Stina. Utgång på O´learys med Krister, Malena och Per.. Per som dök upp hos Krister utan förvarning som vanligt. Nyårsfirande hos Stina med Anna, Andreas, Marica och Björn och Krister. Bilen som vi precis lagade innan vi åkte började första dagen med att dö, tur att Björn kan allt om bilar och hjälpte oss lista ut vad felet var. Resultatet blev två nya batterier. Cisse har kört lite skidor och varit på gymmet en sväng!
En givande vecka alltså.

Kommentarer
Postat av: Sandra Elstrin

Hej! Hoppas ni alla mår bra och ni haft en bra jul och nyår. Kul att ni var hemma på beök i jönnet men visst gå tiden fort när man är på besök så och tror man ska hinna med såååå mycket. Men hinner knappt hälften sen. Man få priotera lite,viktigaste är att inte stressa runt för att göra alla "till lags"(fast man gärna vill). Kul att ni var hos Leif och Gunilla,kan inte annat än hålla med dig om att dom är himla mysiga <3.

-Ja,du har verkligen världens bästa faster!

Jag pratade med Leif senast igår,Gunilla var mitt uppe i matlagning. Fick så fin julklapp av dom,en DKNY doft :-) Dom är bara för snälla,jag skäms,verkligen inte värd det.

Ha det så bra och var rädda om er.

Kramar Sandra <3

2011-01-06 @ 17:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0