Mitt nya liv

Så nu har det börjat; Mitt nya liv!

Med bättre mat och motion, och få saker gjorda.

Förresten kan jag uppdatera om vikten, började i måndags på 63kg, idag nere på 61,2kg.

Igår var jag ute och sprang, det blev en runda 4,7 km, 36 min. Inte den bästa tiden men inte så pjåkigt att börja med, med tanke på att jag bara sprungit en runda på lite mer än 3 km sen Miller föddes.. Och att vi igår hade 9 minusgrader(!) Får snart anmäla mig till vårruset!
Betalade också lite räkningar.. Det blir inte så mycket över nu när man har så kallad mamma-lön! Så framöver blir det lite knapert..
Fixade även lite andra nödvändiga saker, mycket att ringa om.
Ringde rörläggaren också, hoppas att han har möjlighet att komma snart.

Idag bjuder dagen på lite mer saker att fixa och ringa om och sen i eftermiddag blir det en promenad med Sandra och lilla Lova. Ikväll när Cisse kommit hem från jobbet ska jag bort till huset och förbereda lite inför att få köket på plats!

Det känns så skönt att göra lite viktiga och nyttiga saker!

Ska snart lägga in och uppdatera med lite Miller och husbilder.

Kommentarer
Postat av: Din kille

du är såå duktig min fining!! jobba jobba jobba!!

Älskar dig massor! pusspuss

2011-02-01 @ 09:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0