sömnlös?

I natt kunde jag nästan inte sova någonting. Känns att det börjar hända något i den här kroppen. 
Gick och la mig vid 23 och somna nog, vakna av Miller 01.15. Sen vaknade han vid 3 tiden och gav sig inte så då fick jag fixa lite mat. (Men det var inte så konstigt att han vaknade och var hungrig för han åt inte så bra på kvällen innan han somnade. Vällingen funkar ibland, annars får man blanda upp den med lite ersättning. Eller som igår var inget bra och bara ersättnigen funkade..
Sen kändes det som om jag låg och vred och vände på mig till Cisses klocka ringde.
Jag somnade iof om när cisse gått upp, sen gick Miller och jag upp lite efter 8.

Till min lycka fick jag äta en grov bulle till mitt svarta kaffe idag. Mums. Heja heja

Nu väntar vi på att Jean ska höra av sig, vi ska ut på en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0