tillfredställd

Jag har verkligen tappat bloggningen. Hinner liksom inte med.. däremot har Cisse börjat blogga (!) Riktigt roligt, där kan ni läsa om hans träning nu inför vasalopp och göteborgsvarv men även lite vardag: http://cissetraining.blogg.se/
Och nej, detta har han kommit på själv, jag har inte påverkat! Med tanke på hur dålig jag har blivit på att uppdatera..

Jag skulle egentligen precis kommit hem från Kick-Off i Falkenberg med jobbet men den ställde ledningen in i torsdags. Vi skulle åkt tidigt igår morse och kommit hem nu. Killarna skulle för första gången vara ensamma hemma. Men nu fick vi två dagar med Cisse hemma istället, och jag.
Igår hämtade vi hem vitvarorna till köket och ytterdörren. Sen fick vi middag i Sjöbo.
Idag har jag faktiskt varit i huset själv och laserat golvet på övervåningen en gång till, Cisse och Miller var hemma. Det var faktiskt rätt skönt att vara själv en stund och komma hem och känna att man gjort något!
Speciellt nu när man blev snuvad på en två-dagars Kick-Off..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0